10 Temmuz 2008 Perşembe

halka sesleniş

"merhaba,
ben serencam. başka bir gezegendenim.
küçük tüpte yemek pişirir, çift kişilik yatağımız
olmadığı için kocamla çekyatta yatarım. ama ne mutluyumdur!
anlatamam.. böyle içimde, şu iki göğsüm arasında öyle
tatlı bir sarhoşluk vardır ki sırf bir erkeğe duyduğum sevgi
dolayısıyla... siz bilemezsiniz ben bilirim.
bu dünyada ben yokum, o var. ben varsa da onun gölgesi
olarak var. o kadar mutluyum ki anlatamam!
o istemedi diye büyümedim ben. 16 yaşımda kaldım.
örerim iki yandan saçlarımı o eve gelecek diye,
giyerim kısa bir etek. 16lık lolita olarum onun için
yaşım olsa da 40, istemem görmesini büyüdüğümü.
çünkü istemez görmeyi büyüdüğümü... anne de olmadım.
bulaşık makinesi sahibi bir kadın da... şikayetçi de olmadım.
pijamalı bir kadın da... sevdiğim adamın gölgesi oldum.
mutluyum..."

Hiç yorum yok: