14 Mart 2009 Cumartesi

üstü kalsın

bakkal amca bunlar bozuk çıktı demek istiyorum. kafam bozuldu demek istiyorum. kadının çilesi çok, kadın kadının kurdudur, kadının şerrinden... dün ve bugün toplamda iki film izledim. ikisi de tarih sahnesinden ekranlarımıza yansıdı: the other boleyn girl ile duchess. ne gereği vardı da izledik bilmiyorum; fakat ziyadesiyle doldum. efendim, evvela bu erkek çocuk doğurma hadisesi bence obssessive-compulsive davranış bozukluğunun temelinde yatıyor. erkek çocuk doğruma takıntısıyla, birlikte olma zorlantılı davranışını gerçekleştiriyorlar, af buyrunuz... sonra bir bakıyorsunuz meğerse krallığı zaten kızıl saçlı bakire bir kraliçe yönetecekmiş. ee, noldu şimdi onca eziyet, entrika... demedik mi size kaderin üzerinde bir kader vardır. ilahi ya hu! içimi darladınız ey evropa'nın karanlık ve kanlı sayfaları! ah hele o düşezceezimin hayatı yok mu?! bir kadına yapılabilecek en büyük eziyet sanırım kendi kanından ve dahi canından olan çocuklarını, prangaları haline getirmek. allah'ım evlerden ırak olsun... ben başka şeyler izlemek istiyorum. önerisi olan yok mu??

Hiç yorum yok: