14 Haziran 2009 Pazar

16 mm


cuma günü ilk kısa filmimi sevgili sınıf arkadaşlarım ile birlikte izledim. siyah- beyaz. 4 dakika. sessiz. müzik ekledim tabii ki... enteresan bir duygu doğrusu. çocukluğumdan beri hayal ettiğim birşey sonunda vücut buluyor. acaba bir kafa darbesi filan alıp bitkisel hayata geçtim de öyle içsel bir duygulanım, bir deneyim... buna benzer birşey mi yaşıyorum? filmi dvdye aktarınca buraya yükleyeceğim. ama mütevazı blogumun kıymetli okuyucuları lütfen beklentilerinizi yükseltmeyin. benim için eğitici bir süreçti, bu yüzden değerli. fakat ortaya çıkan film tam da hayalimdeki gibi seyre layık birşey oldu diyemem. çekim esnasında türlü çeşit aksaklıklar yaşandı, montaj sırasında eldeki görüntülerin zorlaması sonucu hikayeyi senaryodaki şekliyle değil de başka bir biçimde yeniden oluşturmak zorunda kaldım. gerçi bence keyifli bu yeniden oluşturma durumu. montaj yani... sanki puzzle yapar gibi. bir sürü görüntüyü kendince uydurduğun bir hikaye çerçevesinde bir araya getir, sonra ses efekti ekle, sonra müzik ekle. bunların hepsinin birbiriyle uyum içerisinde olmasını sağla... galiba montaj sürecini bir başka sevdim ben! neyse bakalım... artık kolları 10 dakikalık renkli ve sesli yeni kısa filmim için sıvamanın tam zamanı.

3 yorum:

Moonshine dedi ki...

Oooo hayirli olsun efendim ilk kisa filminiz, cok tebrikler! :) Merakla bekliyoruz, buraya koysaniz da izlesek.

Sevgiler

Moonie

aslı dedi ki...

heyecanını duyar gibi oldum burdan :)

kibrit kutusu dedi ki...

yüklemeye çalıştım ama hem büyük geliyor hem de farklı bir format istiyor. yarın okulda başka bir formatta dvdye yazıp belki facebook'a yüklerim. oranın hacmi daha geniş zira:)
ve dahi heyecanımı paylaştığınız için çooook teşekkür ederim!