5 Aralık 2009 Cumartesi

ego-ist

"altı çizili satırlar" etiketiyle iki entry mevcut blogumda. hasılı alıntılar. bu alıntıları blogumda yayımladığım zamanlarda düşünüyordum ki: yazan yazmış, hem de öyle güzel yazmış ki bana ne lüzum var? ve bir süre yazmayı bırakmıştım.

hala öyle düşünüyorum aslında. fakat bu sebeple yazmayı bırakmayı biraz kibirli buldum sonradan. evet, yazan yazmış... ben onlar kadar güzel yazamayacağım. ama sadece yazacağım. işte bu kadar... beğenilme kaygısının ego patlamasıyla yakından ilişkisi olduğunu mahcubiyetle kabulleniyorum. patır patır patlıyorum vallahi.

2 yorum:

Esra Rebele dedi ki...

Benden okumanız bir şey ifade eder mi bilmem ama kitap okumayı planlayarak köşeme çekilip, blogunuzu sayfalarca okuyarak akşamımı renklendirdim. Okurken de mahçup hissettim kendimi, içimden çıkarımlar, yargılar yaptım. Hayatımız hiç kesişmedi ama hislerimiz tuhaf bir biçimde kesişmiş sanki. Kelimeleriniz öyle tanıdık ki, öyle güzel. Notlarınızı, hayatınızdan parçaları, serüveninizi okumak benim için zevkti. Teşekkür ederim.

kibrit kutusu dedi ki...

kiymet verdiniz, zaman ayirdiniz, ustune lutfedip bir de yorumlar yazdiniz... esas bendenize tesekkur ederim. sevgiler...