5 Aralık 2009 Cumartesi

tatlı canım, bir kez daha yansın diye...

yıllar yıllar önce, birisine şöyle demiştim: "öyle bir şarkı dinlemek istiyorum ki beni alsın tavana fırlatsın. orada bir süre asılı kaldıktan sonra yere doğru süzüleyim". inanın ki ne demek istediğimi şu an ben bile kavrayamıyorum. sadece hafızamda yer etmiş. istediğim şeyin güçlü duygular içeren bir sanat eseri olduğunu anlıyorum biraz biraz...

çok sonraları, yani yaklaşık iki sene önce, aradığım o güçlü duyguyu, o tavana fırlatılıp asılı kalma halini yaşatacak eseri bir kitapta buldum. gecenin koyusunda aklıma düştü "kürk mantolu madonna".

tekrar okumalıyım, diyerek not ediyorum tam da işte buraya.

2 yorum:

arcoiris dedi ki...

kürk mantolu madonna gerçekten insan üzerinde böyle etkiler bırakıyor. önce tavana fırlatıyor sonra da aynı hızla yere yapıştırıyor ben pek asılı kalamadım yukarlarda :)

ben de tekrar okumalıyım. özledim.

kibrit kutusu dedi ki...

bu kitabi tekrar okuma istegim bana enteresan geliyor bazenleri..