3 Şubat 2010 Çarşamba

gereksiz bazı ayrıntılar

cumartesiden beri hastayım. buna rağmen aja'nın "tek kişilik" gösterisini izlemeye gittim akşamın bir vakti. utangaçmış eskiden, öyle diyor; italya onu değiştirmiş, bunu da peşine ekliyor. müzikli, canlandırmalı bir gösteri işte... sesi güzel kızın. maşallah! ben de mi gitsem şu italya'ya? utangaçlığımın sosyofobi noktasına ulaştığından şüpheleniyorum.

...

öyle güzel bloglar keşfediyorum ki okudukça "ben yazmasam da sadece okusam mı?" diye düşünmüyor değilim. dur bunu bir kenara not edeyim: yazma, oku.

...

murat menteş'in "korkma ben varım"ını bitirdim. bir yazarın kendi zekasına duyduğu hayranlık, yazar için riskli noktalara ulaşabilir diye düşünüyorum. kitap güzel... benimki sadece bir hislenme.

...

birçok kararlar almam gerekiyor. ispanyolca'ya devam etmeli miyim? rüyamda ispanyolca hocamı gördüm. hiç girmediğim bir sınavdan geçtiğimi söylüyordu. sınav kağıdımı elime aldım ama okuduklarımdan hiçbir şey anlamadım doğrusu. bu bana başka bir rüyamı anımsattı. new york'a gelmeden önce, fekat gidici oluşumun kesinleştiği günlerde rüyamda bir sınıfa giriyordum. geç kalmışım derse. telaşlı ve korkak ve tedirgin ve... kendime bir yer bulup oturuyordum. hoca, öğrenciler filan doğal olarak ingilizce konuşuyorlardı. aman allah'ım! ben hiçbir şey anlamıyordum. öyle panikledim ki... anlatamam. birden hoca gelip karşıma oturup türkçe konuşmaya başlamıştı. ben de new york'a ilk geldiğim günlerde, hep bu anın gelmesini bekledim... gelmedi. sonra ben de beklemez oldum.

...

zencefil bal limon... bu üçünü bir araya getirmem lazım. yoksa bu boğaz harbi bitmeyecek.

3 yorum:

seyyarat dedi ki...

Murat Menteş'in zekasından çok ona duyduğu güven zararlı olabilir. Ben bu röportajda kendimi kötü hissetmiştim mesela bak yazdıklarını görünce aradım buldum:
http://www.radikal.com.tr/Radikal.aspx?aType=RadikalHaberDetay&ArticleID=970820&Date=30.12.2009&CategoryID=113

Bir de geçmiş olsun. Ben de hemen zencefil kaynatayım sen aklıma getirmişken.

Moonshine dedi ki...

cok gecmis olsun! umarim daha iyisindir simdi.

kibrit kutusu dedi ki...

çok teşekkürler geçmiş olsun dileklerine.

şükürler olsun daha iyiyim. hatta bugün evimi temizleyip mutlu olacak enerjiyi bile buldum!