22 Mart 2010 Pazartesi

bazı şeyler oldu

Bu aralar sürekli telif hakları üzerine düşünüyorum. Umarım bu konuda birşeyler çiziktirebilirim gücümü toplayıp.

Bir komedi filmi tretmanı tamamlamaya çalışıyorum. Komik olmak hiç kolay değil ve gayet de ciddiyet isteyen bir iş. Diğer taraftan bir evlilik dramının senaryosunu yazmaya çalışıyorum. Sanırım beni en çok zorlayan bunları İngilizce yazıyor olmam.

Şu çok ilginç... Gecenin bir vakti uykumdan sıyrılıp senaryonun şu kısmı şöyle devam etmeli, sonra da şu olmalı diye bir süre düşünüyorum. Sonra da "evet, tamam" diyerek uykuma geri dönüyorum.

Yazmak biraz tehlikeli bir iş galiba... Zira insan, kendi zihnine kilitlenmiş bulabiliyor bazen kendini. Çıkmak lazım bazen, şöyle bir silkelenmek.

Şöyle birşey oldu ki Tisch'ten erkencikten haber geldi. Bölüme kabul edilmişim. Şaşırdım. Sonu hayrolur inşallah... Bana destek veren herkese minnettarım. Annemin ve dostlarımın dualarına, iyi dileklerine...

Bu kabul bir sonuç değil aslında, bir başlangıç ve inşallah güzel yazılır hikaye...

5 yorum:

can konağı dedi ki...

elifcim bu aralar blogunun sıkı takipçisi oldum yorumlarını okumak çok keyifli:) bu arada habere çok sevindim. senin bakış açından çekilmiş bir filmi merakla bekliyorum.

çok tebrikler ve rabbim yolunu açık etsin inşallah..

seyyarat dedi ki...

Komik olmak hiç kolay değil. Kesinlikle. Nedense yapacağına dair bir his var içimde. Senin de var mı?

vedide yalınayak dedi ki...

oradan tebrik etsem, buranın hatırı kalır.

şahane bir şey. her yerden tebrik edesim var :)

demek ki neymiş? tebrik edermişim ;)

ediyorum, ettim.

elif dedi ki...

tebrik ederim..

"hersey cok güzel olacak"

kibrit kutusu dedi ki...

çok teşekkür ederim hepinize... geç oldu, özür diliyorum.

dualarını eksik etme can konağı ;)

öpüyorum, öptüm vedideciğim...

seyyarat.. inanırsak olur sanki?

elif... hepimiz için çok güzel olsun olacaksa inşallah.. :)