11 Eylül 2010 Cumartesi

bazen bazı dualar







biliyorum
ne kadar bağ varsa kurduğum
aslında hep
seninle kurduğum






sen
zamanla oynuyorsun
onu
rahatlatıp daraltıyorsun
ben
rahatlayıp
daralıyorum
sen
biliyorsun
yolları çatallanan tüm bahçeleri
karıncaların sayılarını
içimde bir türlü dağılmayan
bazen daha çok
ama bazen çok daha az
o karanlık dumanın
kaynağını




içimdeki ateşi
sen
yaktın
ben
yandım



ellerin var senin
görüyorum
yüzlerce
binlerce
milyonlarca
milyarlarca
karıncaların sayısında da fazla
ah çok seviyorum
çok seviyorum
çok
seviyorum






lütfen
ve
keremen
beni tutar mısın
daha fazla düşmeden?

***

fotoğraflar

birincisi www.apo.nasa.gov adresinden
ikincisi stanley j. forman'ın pulitzer ödüllü fotoğrafı, bbc.co.uk adresinden
üçüncüsü www.youngandgrundy.com diye bir blogtan ama o nereden almış bilemem.

3 yorum:

andromeda dedi ki...

sevgi itaate götürür.itaatte sabreden mahbubiyete kadar yükselebilir.
"(Tarafımdan onlara) de ki: Ey nefislerine karşı aşırı giden kullarım, Allah'ın rahmetinden ümit kesmeyin. Allah bütün günahları bağışlar. Çünkü, O, çok esirgeyen, çok bağışlayandır." (Zümer, 39/53).
-Yüzleri ateşte evrilip çevrildiği gün; keşke Allah'a itaat etseydik, peygambere de itaat etseydik, derler" (el-Ahzab, 33/66).

Haltestelle dedi ki...

ne güzel, ne güzel dualar bunlar. Can-i gönülden amin diyorum, bende sizinle birlikte duaya durdum.Tesekkür ederim.

sevgilerimle

kibrit kutusu dedi ki...

sevgiler bizden..