25 Eylül 2011 Pazar

ödevin mi var, derdin var...

Yönetmenlik hocası Alex Rockwell, bize birkaç fotoğraf gönderip onları birer cümleyle seyirciye sunmamızı istedi ve hatta dilersek müzik de kullanabilirdik. Bu iş tam bana göre idi... Neden bilmem, radyoda programcılık yaptığım günleri hatırladım. Çocuklar gibi şen oturup ödevimi yaptım.

İşte ödevin kendisi burada, radyo günlerim ise bilmem nerede...








*ödevde kullanılan fotoğrafları bilmem hocamız nereden bulmuş.... bilsem inanın ki yazardım. 

4 yorum:

Mahmut dedi ki...

30 yaşında ödev yapmak biraz kaba olmuş ama...
don't be rude,
you won't quit homeworks...
i mean, never!

vildan dedi ki...

çok beğendim, aslında hem hocan bu ödev konusu ile hem de sen bu başarılı ödevinle bana ilham verdiniz, kendi öğrencilerim için ;) patent hakkı var mıdır? :)

kibrit kutusu dedi ki...

@vildan fotograflarin vardir da odevin yoktur, gule gule kullaniniz :)

@mahmut kara haber vermenin de boylesi.. :)

Hora dedi ki...

uzun zamandır böyle bir çalışma izlememiştim, çok hoşuma gitti doğrusu, takibinizdeyim:)

mahzenime de beklerim..:)